Nici un vin romanesc la Zurich

Sunt doua mari retele de hipermarketuri in Zurich – Coop si Migros – si in nici una din ele nu am vazut vin romanesc…

3 Responses to “Nici un vin romanesc la Zurich”


  1. 1 George Mitea Martie 15, 2010 la 10:26 pm

    Nici eu n-am vazut vreun vin elvetian prin supermarketurile romanesti:)))

  2. 2 Ciprian Martie 16, 2010 la 11:55 am

    Cum, nici macar o Grasa super, ultra-medaliata in toate concursurile internationale??!

    Eh, nici o surpriza majora 🙂

  3. 3 Borce Martie 16, 2010 la 11:58 am

    Vai, ce armada bahica …. I like!!!!


Lasă un răspuns

