Mishu Vishu of this blog

In viata ai nevoie de cel putin trei prieteni.

Unul cu care sa faci schimb de carti,

Unul cu care sa pritocesti idei/cuvinte,

Si unul cu care sa golesti pahare.

Dupa ce i-am intalnit, mi-am dorit sa scriu despre toate aceste lucruri care provoaca bucurie…

1 Response to “Mishu Vishu of this blog”


  1. 1 lorelei Decembrie 7, 2009 la 6:32 pm

    De golit pahare, nu prea am golit. De schimbat carti, am schimbat, iar de pritocit idei/cuvinte, sper sa mai tot pritocim. Foarte fain, schimba totul in jur!


Lasă un răspuns

